سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعای علوی مصری

بار خدایا ! چه کسی دعا کرد و تو او را اجابت نفرمودی ؟ کدامیک از بندگانت دست نیاز به سوی تو دراز کرد و تو او را محروم نمودی ؟ کدام بنده ای با تو مناجات کرد و تو او را مأ یوس ساختی؟چه کسی از بندگانت تقاضای نزدیک بودن به تو را داشت و تو او را از در خانه ات راندی ؟

خداوندا ! این فرعونی که در مقابل دستگاه با عظمت تو کاخ ها بر افراشت و سرکشی ها نمود و دعوی خدایی کرد و با این که تو می دانستی توبه نمی کند و قلبش در برابر ذات پاک تو خاضع نخواهد شد .دعایش را مستجاب کردی و خواسته ی او را برآوردی و با این که حاجت او برای ذات پاک تو ناچیز و برای او بزرگ بود تو حجت را بر او تمام کردی . هنگامی که به ذات پاک تو کفر ورزید و راه بدی ها را پیمود و بر ملت خود ظلم کرد و در سایه ی کفر خود بر آنها استیلا یافت و از حلم تو سوء استفاده کرد و راه تکبر پیش گرفت و خود بر خویشتن حکم نمود که پاداش کسی مانند او غرق شدن در دریاست و تو نیز آن حکم را اجرا فرمودی و او را در دریا غرق کردی .

بار خدایا !من بنده ای از بندگان و فرزند بنده و کنیزی از کنیزان توام ، به خدایی تو معترفم و به این که خدایی نیست جز ذات پاک تو که یگانه افریننده و تنها خدا و تربیت کننده منی .معتقدم که خدا و رب من تو هستی که بر همه چیز توانایی و هر چه بخواهی انجام می دهی و هر حکمی را که اراده فرمایی صادر می کنی . هیچ کس نمی تواند حکم تورا رد کند و حتما باید فرمان تو اجرا شود .اول جهان هستی و آخر ان ،ظاهر آن و باطن آن تویی . از چیزی خلق نشده و از چیزی جدا نشده ای قبل از هر چیز تو بوده ای و پس ازآن نیز تو خواهی بود .همه چیز را تو آفریدی و آفرینش همه موجودات بر اساس تقدیر حکیمانه تو مقرر است و تو شنوا و دانایی .             ادامه دارد ...






تاریخ : چهارشنبه 88/7/1 | 7:27 صبح | نویسنده : مصطفی قدرتی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.