سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تو به فکر هوس یک روزی     من به فکر یک عمر   ناگهان خواهم مرد   آن زمان خواهم گفت     من نفهمیدم از اول که چرا      بی خدا پیمودم راه را بیهوده  

با خدا خلوت کن   او همانست که میداند خوب    من کیم یاتوکه هستی ای دوست    من به تفسیر خودم واماندم     از چه رو میپرسی   من کیم   من که رها نیستمی    من به پای هوس خویش نمی ایستمی

سیب سرخی دیدم     هوسم میگوید   بیگمان خوش طعم است   می روم گاز زنم   ناگهان میفهمم  که کسی هست مرا میبیند  من حیا میکنم از صاحب خویش   زود بر میگردم   او خدای من و توست

از خویشتنم به خویش گفتم     افسوس که اشتباه کردم     فرصت نشمردمی غنیمت     یک عمر فقط گناه کردم    جرمی است مرا که تا قیامت     باید به هوای دل بسوزم    امروز نشد دوباره فردا     اینطور به سر رسیده روزم    شاید که شود نصیب،توبه     بعد از گذر جهان خاکی        آن روز به کار ما نیاید   ای نفس بدان چنین هلاکی

با خدا بودم و یک لحظه دلم غافل شد      پازل معصیتم ازین گنه کامل شد






تاریخ : یکشنبه 91/10/3 | 8:23 صبح | نویسنده : مصطفی قدرتی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.