سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چاپ ارسال به دوست

آداب استفاده از لپ تاپ
آداب استفاده از لپ تاپ
کامپیوتر‌های لپ‌تاپ همانند کاغذ و قلم جزیی از نشست‌های علمی و همایش‌های اقتصادی شده‌اند. امّا آداب و قواعد استفاده از لپ‌تاپ‌ها اغلب نادیده گرفته می‌شوند. بنابراین در این‌جا هفت توصیه‌ی تجربی را به شما ارایه می‌دهیم تا حضور لپ‌تاپ‌ها در نشست‌ها و همایش‌ها به جای آن‌که آزار دهنده و مزاحم شرکت‌کنندگان باشند، به برگزاری بهتر آن همایش‌ها کمک کنند...

ادامه مطلب...
 
استفاده از کابل Cross برای ایجاد شبکه بین دو کامپیوتر چاپ ارسال به دوست

در شبکه با share کردن فایل یا فولدر مورد نظر روی کامپیوتر مبدا ، به راحتی می توانیم در کامپیوتر مقصد فایل یا فولدر مورد نظر

ایجاد شبکه بین دو کامپیوتر
ایجاد شبکه بین دو کامپیوتر
را از روی سرور ( یا کامپیوتر مبدا ) برداریم .
استفاده از شبکه برای دو کامپوتر از لحاظ اقتصاذی اصلا به صرفه نیست . اما راهی وجود دارد که می توان به وسیله آن و تنها با استفاده از چند متر کابل ناقابل دو کامپوتر را با هم شبکه کرد . و آن استفاده از کابل Cross است . که در اینجا نحوه تهیه و استفاده از آن را توضیح می دهیم .

ادامه مطلب...
 
استفاده از دوربین دیجیتال به جای اسکنر چاپ ارسال به دوست

Imageیک دوربین دیجیتال با بیش از ۱ مگا پیکسل سنسور می تواند از یک صفحه از یک کتاب یا مجله عکس بگیرد. همینطور می توان با آن به خوبی و سریعتر از اسکنر از روزنامه ها و مقالات عکس گرفت. همینطور در کنفرانس ها می توان از وایت برد عکس گرفت. در همه این موارد باید دوربین شما رزولوشن بالا داشته باشد.

ادامه مطلب...
 
تفاوت ریزپردازندهای پنتیوم و Celeron چاپ ارسال به دوست

تفاوت ریزپردازندهای پنتیوم و Celeron
تفاوت ریزپردازندهای پنتیوم و Celeron
ریزپردازنده ، مهمترین عنصر سخت افزاری استفاده شده در یک کامپیوتر است که اغلب از آن به عنوان "مغز کامپیوتر " ، یاد می گردد. نوع ریزپردازنده استفاده شده در هر کامپیوتر ، تاثیر غیر قابل انکاری را بر تمامی ابعاد حیات یک کامپیوتر داشته و بنوعی ظرفیت عملیاتی و میزان رضایت کاربران در خصوص اجرای برنامه های کامپیوتری را مشخص می نماید. امروزه تولید کنندگان متعددی اقدام به طراحی و تولید ریزپردازندها ، می نمایند .

ادامه مطلب...
 
سی پی یو - CPU چاپ ارسال به دوست

سی پی یو  - CPU
سی پی یو - CPU
سی پی یو یا به عبارتی واحد پردازشگر مرکزی در حکم مغز و اداره کننده ی کامپیوتر است و مسئولیت انجام محاسبات ریاضی داخلی کامپیوتر و فرمان دادن به دیگر اجزا را به عهده دارد.

ادامه مطلب...
 





تاریخ : دوشنبه 86/8/21 | 12:0 صبح | نویسنده : مصطفی قدرتی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.