سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرمقاله

سلام به همشهریهای عزیزم

بازهم خدا یاری رساند و توفیق یافتیم دستی به قلم برده وشماره دیگری ازمجله فرهنگ روستا را به تحریر درآوردیم با توفیقات و تأییدات ایزد منّان شماره اول با استقبال خوبی روبرو بود و شاهد خوشحالی و سرور اهالی از چاپ مجله در آبادی بود یم حال با گامی استوارتر آمدیم چون می دانیم شما را داریم.

در یک ماهه گذشته دهه فجر و اربعین حسینی را پشت سر نهادیم که باعث پربارتر شدن مجله ما شد. همچنین متقارن شدن دهه فجر را با ماه محرم به فال نیک می گیریم ویادی از درسهای عاشورا می کنیم چون انقلاب ما زاده انقلاب حسینی بود اگر ما  سپاه حسین (ع) بودیم طرفداران شاه  سپاه یزید بودند .

ربع قرن از تشکیل حکومت اسلامی می گذرد و در طول تاریخ برای اولین بار شاهد تجربه ی یک حکومت مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص)هستیم.پیش تر دوران حکومت اسلامی مربوط به دوره ی حضرت محمد(ص)،و جانشین بر حق ایشان حضرت علی (ع)بود که هر دو بسی کوتاه و همچون فراز و فرود پروانه ای به پایان رسید و پس از آن سلسله امامت و صاحبان حق هرگز فرصت و مجال برپایی حکومت اسلامی را نیافتند.

سالیان دراز طی شد تا در چهاردهمین قرن با رهبری شخصیتی گران سنگ از همان خاندان ،مجدداٌ آن انقلاب عظیم تکرار واین بار ادامه یافت.

اصلی ترین دشمن این انقلاب  ونظام از بدو پیدایش تاکنون به دلایل روشن،آمریکا وصهیونیزم جهانی بوده است.

بااین وجود نظام اسلامی ما در منطقه وجهان تثبیت یافته و پایه های نظام در داخل وخارج دارای استحکام لازم است واز این طریق الگوی جدیدی از حکومت را به جهانیان عرضه می دارد .اینک به برکت انقلاب اسلامی از آن کشور طفیلی ووابسته با رهبرانی هرزه، کشوری مستحکم، قوی، آزاد و مستقل سر بر آورده است.

اما صرفنظر ازهمه این مباحث، زمانی این سطور به تحریر در آمده که مصادف با ایام فرخنده ومبارک دهه فجر است. نمی دانم این چه رازی است  که شادی های ما با غم پیوند خورده است . روز دوازدهم بهمن ماه سال 82 یعنی سالگرد آغاز فجر انقلاب و روزی بی نظیر در تاریخ این سرزمین به ننگ آغشته شد.تعدادی از نمایندگان مجلس که از تحصن مسخره خود طرفی نبسته بودند،ضمن قرائت بیانیه ای توهین آمیز دست به استعفا زدند. مطالب مطروحه در این بیانیه وسخنان ضد انقلابی که بعد از آن توسط عده ای از این قماش نسبت به ارزشهای والای انقلاب و نظام رفت،سبب شد که ننگین ترین روز تاریخ مجلس در ایران به ثبت برسد. غرض از بازگویی این حادثه این بود که به هوش باشیم عملکرد بعضی از  جریانات سیاسی و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس ششم وحتی بعضی از بخش های اجرایی کشور بیا نگر آن است که آمریکا بی جهت نسبت به پاره ای از جریانات داخلی امیدوار نیست و نمی خواهد فرصتهای به دست آمده را در ایران به سادگی از دست بدهد واز این منظر انتخابات مجلس هشتم برای آنها نیز بسیار با اهمیت است. با نگاهی به روند انتخابات هشتم پی میبریم که مخالفین از هر ترفندی در راه مقاصد خود بهره می برند.






تاریخ : دوشنبه 86/12/20 | 7:44 عصر | نویسنده : مصطفی قدرتی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.